Kedves Látogatónk! Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk, személyes adatait pedig az Adatkezelési Tájékoztató szerint kezeljük. A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.

Termékek Menü

A Scolarról, a Scolartól: Mi volt az elmúlt év legnagyobb könyvszakmai ötlete? Az Új Könyvpiac hírei között.

 A Scolarról, a Scolartól: Mi volt az elmúlt év legnagyobb könyvszakmai ötlete? Az Új Könyvpiac hírei között.

Pomázi Gyöngyi igazgató (Akadémiai Kiadó)...A magyar könyvpiac előremutató kezdeményezései a könyvszakmai érdekképviselet és párbeszéd a különböző érdekcsoportok között. Nagyon sok kitűnő ötlet, színesség jellemezte az elmúlt évet felvillanás szerűen: a Typotex remekbeszabott hírlevelei, az Európa kreatív borítói, a Geopen könyves széke a Budapesti Nemzetközi Könyvfesztiválon és a frankfurtin, a Scolar borítói és Facebook oldala, a Vince Kiadó művészeti kalauzai, a Kossuth izgalmas kiadványai, az Akadémiai Padlókönyve, új marketingeszközök (trailerek, közösségi média)...

Sugár S. András igazgató (Scolar Kiadó): Szerintem a Libri és kiadóinak decemberi 2+1 akciója a saját könyveikre, beleértve a percekkel korábban piacra vitt bestsellereket is (pl. Kálmán Olga). Ezzel nem csak a boltjaik első harmadát foglalták le, hanem tömeges kiszorítást is elértek, úgy, hogy nem három könyvet (esetleg 3 kiadótól) vásárolt a vevő, hanem brutálisan a kibővült csoporton belülre lejtették a pályát. Jelentős kínálat, jelentős kedvezmény, jelentős felületen, a főszezonban: szerintem jelentős piaci sikerrel.
(A múlt év végén, sokkal kisebb volumenben és nem top könyvekkel hasonló már volt, de az nem volt ilyen látványos. Ez szokás volt korábban is a Libriben, az Ulpius Könyvkiadóval, de csak novemberben. Természetesen itt nagy különbség a két külön jogi személy) 
Tovább a cikkhez

Tartalomhoz tartozó címkék: hír